Szkolenie obsługa klienta, Szkolenia turystyczne, Doradztwo turystyczne

Szkolenie obsługa klienta

Doradztwo turystyczne

Szkolenia turystyczne

CSV :: SZKOLENIA :: IMPREZY :: COACHING

Znajdujesz się tutaj: Strona Główna » Konferencja i szkolenie ekoturystyczne

Konferencja i szkolenie ekoturystyczne
Z radością wzięliśmy udział w projekcie "Polska, naturalnie! – rozwój, integracja i promocja produktów i rozwiązań ekoturystycznych w województwach podlaskim, lubelskim i podkarpackim", w ramach którego odbyła się Konferencja „Rozwój ekoturystyki w Polsce” oraz szkolenie „Tworzenie produktu ekoturystycznego”. Szczegóły programu:


KONFERENCJA
1. Zapoznanie uczestników konferencji z ideą projektu ,,Polska, naturalnie!”, przedstawienie Fundacji INSPRO oraz autorów raportu o stanie ekoturystyki (30′)
2. Ekoturystyka jako alternatywa dla turystyki masowej (w tym przykłady zagraniczne) (45′)
3. Przerwa (20′)
4. Ekoturystyka w Polsce – postawy turystów i branży turystycznej (45′)
5. Ekoturystyka w Polsce – stan rozwoju (w tym przykłady z dziedzin: organizacja wyjazdów – szlaki turystyczne – produkty ekoturystyczne) (60′)
6. Przerwa (20′)
7. Ekoturystyka w Polsce – praktyczna perspektywa – gospodarstwo na Karczaku. Wystąpienie Małgorzaty i Krzysztofa Górskiego. (60′)
8. Podsumowanie (20′)

SZKOLENIE

Blok I: „Czym jest produkt ekoturystyczny”
Blok II: „Marka produktu ekoturystycznego”
Blok III: „Strategia marketingowa produktu ekoturystycznego”

I blok

Wstęp – zapoznanie się uczestników, oczekiwania, cele szkolenia;
Ekoturystyka w Polsce i na świecie – wprowadzenie, definicja, znaczenie;
Agroturystyka a ekoturystyka w Polsce – czym się różnią, ekoturystyka jako szansa polskiej agroturystyki;
Certyfikacja ekoturystyczna w Polsce i na świecie.

II blok

Marka co to jest – tworzenie, definicja, przykłady;
Marka ekoturystyczna na poziomie lokalnym, krajowym i światowym – jak wykorzystać wszystkie możliwości promocji;
Przykłady i ćwiczenia praktyczne (budowanie marki, zarządzanie marką).

III blok

Wprowadzenie i przykłady – strategia na poziomie powiatu, gminy, obiektu;
Współpraca sieciowa i określenie grupy docelowej konsumentów jako kluczowe elementy strategii marketingowej;
Budowanie strategii krok po kroku (zajęcia praktyczne).

Dziękujemy za możliwość udziału w tym ważnym wydarzeniu!

 
Wstecz