Szkolenie obsługa klienta, Szkolenia turystyczne, Doradztwo turystyczne

Szkolenie obsługa klienta

Doradztwo turystyczne

Szkolenia turystyczne

CSV :: SZKOLENIA :: IMPREZY :: COACHING

Znajdujesz się tutaj: Strona Główna » Szkolenie Obsługa klienta w turystyce

Szkolenie Obsługa klienta w turystyce
Na zamówienie firmy 2WAYS przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy szkolenie pt. Obsługa klienta w turystyce. Firma zajmuje się pośrednictwem wizowym oferując swoje usługi dla firm i osób prywatnych podróżujących za granicę. Nasze szkolenie zostało wysoko ocenione przez uczestników, a referencje jakie otrzymaliśmy mówią same za siebie:


Szkolenie pt. „Obsługa klienta w turystyce” przeprowadzone przez Pana Grzegorza Gołosia dla pracowników naszej firmy uważam za bardzo potrzebne i bardzo dobre. Jednoznacznie pozytywna ocena, zarówno programu, sposobu prowadzenia zajęć, jak i kompetencji trenera, wyrażona w ankietach ewaluacyjnych jest tego najlepszym potwierdzeniem.

Grzegorz Gołoś umiejętnie łączy teorię z praktyką, wykorzystując przy tym swoje bogate doświadczenie. Jednocześnie dzięki umiejętnemu sterowaniu procesem szkoleniowym umie wypracować z grupą konkretne rozwiązania, które można z powodzeniem aplikować do codziennej rzeczywistości, wzmacniając tym samym poziom obsługi klienta.

Wśród plusów szkolenia uczestnicy wymieniali m.in.: brak monotonności, wiedza, merytoryczność, wyrozumiałość prowadzącego, zdobycie nowych informacji, możliwość zrozumienia pewnych sytuacji (rozwianie wątpliwości), zgranie zespołu, elastyczne podejście do tematyki, dostosowanie szkolenia do potrzeb, aktualność, wiedza w zakresie radzenia sobie z klientem, otwartość i miłe podejście prowadzącego, miejsce i rozplanowanie szkolenia, interaktywna forma, prowadzący potrafiący słuchać i przekazywać informacje zwrotne, gotowe strategie rozwiązywania problemów, rozpoznanie potrzeb klienta, możliwość przedstawienia swojego punktu widzenia, ankiety.

Szkolenie zostało przeprowadzone sprawnie, rzeczowo i konkretnie, a przy tym w bardzo dobrej atmosferze. W związku z tym na dzień dzisiejszy bardzo mocno rozważam kolejne szkolenia, ale wyłącznie prowadzone przez Pana Grzegorza Gołosia. Takie rozwiązanie polecam również innym firmom z branży turystycznej zainteresowanym jeszcze efektywniejszą obsługą swoich klientów.

Tomasz Kamola
Prezes Zarządu
 
Wstecz