Szkolenie obsługa klienta, Szkolenia turystyczne, Doradztwo turystyczne

Szkolenie obsługa klienta

Doradztwo turystyczne

Szkolenia turystyczne

CSV :: SZKOLENIA :: IMPREZY :: COACHING

Znajdujesz się tutaj: Strona Główna » Akademia Ekoturystyki - kompleksowe szkolenia i coaching

Akademia Ekoturystyki - kompleksowe szkolenia i coaching
Ekoturystyka Szkolenia i CoachingAkademia Ekoturystyki, to unikalny projekt, w ramach którego Grzegorz Gołoś poprowadzi szkolenia i coaching adresowany do pracowników branży turystycznej. Każda edycja Akademii Ekoturystyki będzie obejmowała następujące moduły:


I. zjazd 1 

1. pojęcie ekoturystyki

• nowy trend w turystyce, zdobywający popularność

• przykłady dobrych praktyk

2. eko-produkty turystyczne woj. wielkopolskiego

• co przyciąga turystów w naszym regionie?

3. marketing ekoturystyki

• warsztaty budowania polityki marketingowej

• wykorzystanie walorów turystycznych regionu w budowaniu wizerunku firmy

Celem szkolenia jest wprowadzenie do tematyki ekoturystyki oraz zapoznanie uczestników z efektywnymi metodami tworzenia produktów ekoturystycznych. W programie znajdują się takie zagadnienia jak: turystyka a ekoturystyka; agroturystyka a ekoturystyka, czym jest ekoturystyka?, ekoturystyka jako alternatywa dla turystyki masowej. Czym jest certyfikacja ekoturystyczna i jak wygląda wprowadzanie rozwiązań ekologicznych w działalności turystycznej. Co to metodyka tworzenia produktów ekoturystycznych i jak wyglądają praktyczne warsztaty tworzenia produktów ekoturystycznych.



II. zjazd 2

obsługa turystów z uwzględnieniem ekoturystyki

• budowanie u turystów proekologicznych postaw

• obsługa klienta kluczem do dobrego wizerunku w branży turystycznej

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie profesjonalnej obsługi turystów. Dzięki temu uczestnicy poznają  zasady profesjonalnej obsługi klienta i sposoby budowania zadowolenia i lojalności klientów. Dowiedzą się jakie są kreatywne zasady zdobywania klienta oraz jak wygląda profesjonalna prezentacja produktów ekoturystycznych. Jakie są zasady rozpatrywania reklamacji? Sztuka zadawania pytań i udzielania odpowiedzi. Techniki postępowania z trudnymi klientami. Polecenia i Referencje – nasz Klient = nasza najlepsza reklama, Szczególne wymagania ekoturystów. Tego wszystko dowiecie się podczas 2 etapu szkolenia.



III. zjazd 3

1. zarządzanie firmą

2. strategia rozwoju mikro i małej firmy z obszaru ekoturystyki

Czym jest, a czym nie jest profesjonalne zarządzanie przedsiębiorstwem? Jakie są elementy zarządzania i co to coaching menedżerski. Zapoznacie się z podstawami zarządzania finansami i zarządzania jakością. Jak zacząć planować strategicznie i wprowadzić wizję i misję firmy jako elementy strategii.  Co to strategiczne planowanie marketingowe i diagnoza potencjału firmy i obszaru działalności? Jakie są poziomy lojalności turystów oraz jak stosować branding – kreację marki ekoturystycznej. Jak zabrać się za tworzenie dokumentów promocyjnych i przygotowanie strategicznego programu promocji. Z nami zbudujesz swoją strategię krok po kroku.



IV. e-learning:

ekoturystyka jako e-turystyka.

Nie musisz już wychodzić z domu, żeby przyswajać wiedzę. Dzięki platformie e-learnignowej możesz w dowolnym czasie zapoznać się z informacjami na temat wykorzystania Internetu w promocji przedsiębiorstwa. E-learning pozwala na ukończenie szkolenia bez konieczności fizycznej obecności w sali wykładowej. Dzięki temu oszczędzasz swój czas.


Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik weźmie udział w indywidualnym coachingu. W trakcie sześciu spotkań trener będzie mógł rozwiać wszelkie wątpliwości, wskazać najlepsze metody działania dopasowane do problemów konkretnego przedsiębiorstwa. Jest to efektywna forma wsparcia, która zapewnia wysoką skuteczność w przyswajaniu wiedzy i polepszania kompetencji.


Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny. Uczestnicy projektu otrzymają materiały szkoleniowe, wyżywienie oraz nocleg.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE I ZAPISY: http://www.eko-turystyka.eu/
 
Wstecz