Akademia Ekoturystyki - kompleksowe szkolenia i coaching |
![]() I. zjazd 1 1. pojęcie ekoturystyki • nowy trend w turystyce, zdobywający popularność • przykłady dobrych praktyk 2. eko-produkty turystyczne woj. wielkopolskiego • co przyciąga turystów w naszym regionie? 3. marketing ekoturystyki • warsztaty budowania polityki marketingowej • wykorzystanie walorów turystycznych regionu w budowaniu wizerunku firmy Celem szkolenia jest wprowadzenie do tematyki ekoturystyki oraz zapoznanie uczestników z efektywnymi metodami tworzenia produktów ekoturystycznych. W programie znajdują się takie zagadnienia jak: turystyka a ekoturystyka; agroturystyka a ekoturystyka, czym jest ekoturystyka?, ekoturystyka jako alternatywa dla turystyki masowej. Czym jest certyfikacja ekoturystyczna i jak wygląda wprowadzanie rozwiązań ekologicznych w działalności turystycznej. Co to metodyka tworzenia produktów ekoturystycznych i jak wyglądają praktyczne warsztaty tworzenia produktów ekoturystycznych. II. zjazd 2 obsługa turystów z uwzględnieniem ekoturystyki • budowanie u turystów proekologicznych postaw • obsługa klienta kluczem do dobrego wizerunku w branży turystycznej Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie profesjonalnej obsługi turystów. Dzięki temu uczestnicy poznają zasady profesjonalnej obsługi klienta i sposoby budowania zadowolenia i lojalności klientów. Dowiedzą się jakie są kreatywne zasady zdobywania klienta oraz jak wygląda profesjonalna prezentacja produktów ekoturystycznych. Jakie są zasady rozpatrywania reklamacji? Sztuka zadawania pytań i udzielania odpowiedzi. Techniki postępowania z trudnymi klientami. Polecenia i Referencje – nasz Klient = nasza najlepsza reklama, Szczególne wymagania ekoturystów. Tego wszystko dowiecie się podczas 2 etapu szkolenia. III. zjazd 3 1. zarządzanie firmą 2. strategia rozwoju mikro i małej firmy z obszaru ekoturystyki Czym jest, a czym nie jest profesjonalne zarządzanie przedsiębiorstwem? Jakie są elementy zarządzania i co to coaching menedżerski. Zapoznacie się z podstawami zarządzania finansami i zarządzania jakością. Jak zacząć planować strategicznie i wprowadzić wizję i misję firmy jako elementy strategii. Co to strategiczne planowanie marketingowe i diagnoza potencjału firmy i obszaru działalności? Jakie są poziomy lojalności turystów oraz jak stosować branding – kreację marki ekoturystycznej. Jak zabrać się za tworzenie dokumentów promocyjnych i przygotowanie strategicznego programu promocji. Z nami zbudujesz swoją strategię krok po kroku. IV. e-learning: ekoturystyka jako e-turystyka. Nie musisz już wychodzić z domu, żeby przyswajać wiedzę. Dzięki platformie e-learnignowej możesz w dowolnym czasie zapoznać się z informacjami na temat wykorzystania Internetu w promocji przedsiębiorstwa. E-learning pozwala na ukończenie szkolenia bez konieczności fizycznej obecności w sali wykładowej. Dzięki temu oszczędzasz swój czas. Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik weźmie udział w indywidualnym coachingu. W trakcie sześciu spotkań trener będzie mógł rozwiać wszelkie wątpliwości, wskazać najlepsze metody działania dopasowane do problemów konkretnego przedsiębiorstwa. Jest to efektywna forma wsparcia, która zapewnia wysoką skuteczność w przyswajaniu wiedzy i polepszania kompetencji. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny. Uczestnicy projektu otrzymają materiały szkoleniowe, wyżywienie oraz nocleg. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE I ZAPISY: http://www.eko-turystyka.eu/ |