Szkolenie obsługa klienta, Szkolenia turystyczne, Doradztwo turystyczne

Szkolenie obsługa klienta

Doradztwo turystyczne

Szkolenia turystyczne

CSV :: SZKOLENIA :: IMPREZY :: COACHING

Znajdujesz się tutaj: Strona Główna » Nasz sukces w Kołobrzegu - cykl szkoleń turystycznych

Nasz sukces w Kołobrzegu - cykl szkoleń turystycznych
Wielkim sukcesem zakończyła się realizacja projektu szkoleniowego w Kołobrzegu. W sumie przeszkoliliśmy aż 120 osób, a nasi trenerzy uzyskali wyłącznie bardzo dobre oceny. Na zlecenie firmy American Systems (dziękujemy za świetną współpracę!) mieliśmy przyjemność przygotowania od strony merytorycznej i przeprowadzenia wszystkich dwunastu 32-godzinnych szkoleń w ramach projektu „EKO-LIDERZY - profesjonalne szkolenia z zakresu ekoturystyki dla wielkopolskich przedsiębiorstw i ich pracowników z branży turystycznej”. W sumie zrealizowano:


1) Szkolenia dla kadry menadżerskiej (3 grupy szkoleniowe, 10 osób w grupie, 4 dni - 32 godziny szkoleniowe/grupę), Zakres szkolenia: - kreowanie programów turystycznych opierających się o walory ekologiczne i przyrodnicze regionów województwa wielkopolskiego (8h), - tworzenie programów ekoturystyki dla dzieci do lat 12 (4h), - tworzenie programów ekoturystyki dla młodzieży 12-18 lat (4h), - tworzenie programów ekoturystyki dla rodziców z dziećmi (4h), - tworzenie programów ekoturystyki dla osób 5-+ (4h), -pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację programów ekoturystycznych (7h), - weryfikacja nabytych umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia – test (1h).

2) Szkolenia dla pracowników działów marketingu (3 grupy szkoleniowe, 10 osób w grupie, 4 dni - 32 godziny szkoleniowe/grupę), Zakres szkolenia: - marketing usług hotelarskich i gastronomicznych (8h), - marketing usług w ekoturystyce (8h), - zastosowanie badań marketingowych w turystyce i rekreacji (8h), - komunikacja, media relations i reklama w aspekcie ekoturystyki (7h), - weryfikacja nabytych umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia – test (1h).

3) Szkolenia dla pracowników działów obsługi klienta (3 grupy szkoleniowe, 10 osób w grupie, 4 dni - 32 godziny szkoleniowe/grupę), Zakres szkolenia: - obsługa klienta w przedsiębiorstwie realizującym programy ekoturystyki (16h), - prezentacja oferty ekoturystyki językiem korzyści (15h), - weryfikacja nabytych umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia – test (1h).

4) Szkolenia dla pracowników działów gastronomii (3 grupy szkoleniowe, 10 osób w grupie, 4 dni - 32 godziny szkoleniowe/grupę, szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną), Zakres szkolenia: - EKOGASTRONOMIA: techniki zbierania informacji na temat tradycji kulinarnych regionu, lokalizacji produktów oraz sposobów ich przyrządzania, tworzenie receptur i menu (8h), - EKOGASTRONOMIA: wdrażanie programów ekogastronomii i menu z uwzględnieniem produktów lokalnych i regionalnych – praktyka przyrządzania (23h), - weryfikacja nabytych umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia – test (1h).

Organizatorom, współpracującym trenerom i wszystkim uczestnikom dziękujemy za satysfakcjonującą współpracę.
 
Wstecz