Szkolenie obsługa klienta, Szkolenia turystyczne, Doradztwo turystyczne

Szkolenie obsługa klienta

Doradztwo turystyczne

Szkolenia turystyczne

CSV :: SZKOLENIA :: IMPREZY :: COACHING

Znajdujesz się tutaj: Strona Główna » Hotelowa, turystyczna, gastronomiczna REWOLUCJA

Hotelowa, turystyczna, gastronomiczna REWOLUCJA

Chcemy Państwu zaproponować REWOLUCJĘ!!! Jeżeli widzą Państwo potrzebę zmian w sferze obsługi klienta w swoim hotelu, biurze podróży, czy restauracji to ta oferta jest z pewnością właśnie dla Was. W wielkim skrócie przyjedziemy do Państwa na kilka dni, dyskretnie sprawdzimy co jest nie tak, sporządzimy szczegółowy raport, przeszkolimy pracowników i wspólnie wprowadzimy zmiany. Czy oglądali Państwo kiedyś program Magdy Gessler "Kuchenne Rewolucje"?  Opis programu jest taki:



"Miało być pięknie. Klimatyczna restauracja, smaczne menu, pełno gości. Jednym słowem sukces. I spełnienie marzeń. I… klops! Bynajmniej nie na talerzu. Okazuje się, że oszczędności życia mogą przepaść raz na zawsze. Właścicielom restauracji potrzebna jest natychmiastowa pomoc. Wtedy pojawia się ONA. Czy zdoła zaledwie przez cztery dni wyciągnąć upadający lokal z tarapatów? Po pomoc Magdy Gessler zgłosiły się restauracje z całej Polski. Nie rozumieją co poszło nie tak i nie potrafią poradzić sobie z kryzysem. Magda przyjeżdża na cztery dni i zakasuje rękawy. Staje się na ten czas szefem restauracji. Obserwuje i analizuje sytuację i problemy. Zagląda do garnków, patrzy na ręce kucharzom, próbuje potraw, testuje umiejętności kelnerów, sprawdza higienę pracy. A potem przystępuje do działania". (źródło: TVN). 

Nasza REWOLUCJA jest podobna (ale bez telewizyjnych kamer!). Specjalizujemy się w obsłudze klientów. Przyjedziemy do Państwa incognito. Pierwszego dnia przeprowadzimy specjalistyczne badanie TAJEMNICZY KLIENT. Porozmawiamy ze wszystkimi pracownikami i sprawdzimy ich kompetencje. Drugiego dnia powstanie szczegółowy RAPORT z propozycjami zmian. Trzeciego dnia zapoznamy Państwa z WYNIKAMI, a następnie rozpoczniemy INDYWIDUALNE SZKOLENIA I DORADZTWO z pracownikami. Po wszystkim przez kolejny dzień będziemy obserwowali jak wdrażane są nasze sugestie, zalecali dalsze kroki i wspólnie cieszyli się z sukcesów.

Jeżeli Państwa hotel, biuro podróży, czy restauracja świeci przykładem w zakresie obsługi klientów, to oczywiście nie musicie korzystać z naszej propozycji. Jeżeli jest inaczej mądrze byłoby coś zrobić. Jeff Bezos powiedział kiedyś: "Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5% niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla klienta". I coś w tym jest! Profesjonalna obsługa klienta prowadzi do wymiernych ZYSKÓW! Dlatego NASZA REWOLUCJA TO INWESTYCJA, KTÓRA SIĘ OPŁACI! INWESTYCJA W PRZYSZŁE ZYSKI!

Prosimy o kontakt! Z przyjemnością Państwa odwiedzimy! Polecamy również nasze szkolenia oraz doradztwo turystyczne.

 
Wstecz