Doradztwo turystyczne / Konsulting turystyczny |
![]() * opracowywania i wdrażania strategii rozwoju turystyki dla jednostek samorządu terytorialnego; * budowy i wdrażania systemów promocji turystycznej regionu; * tworzenia i sprzedaży produktów turystycznych (w tym sieciowych produktów turystycznych); * oceny atrakcyjności obiektów i obszarów turystycznych; * kompleksowej informacji turystycznej w regionie; * tworzenia sieci szlaków turystycznych w regionie; * kształtowania marki w turystyce; * standardów świadczenia usług turystycznych; * standardów obsługi klienta w turystyce; * określenia potencjału rynkowego (badanie preferencji na rynku); * prowadzenia działań marketingowych (formatowanie produktów, przygotowanie ofert, opracowanie kampanii promocyjnych itp.); * wsparcia w wejściu na rynek turystyczny (założenie i prowadzenie branżowej działalności gospodarczej); * zarządzania przedsiębiorstwem; * zarządzania personelem, doboru personelu; * pozyskiwania środków na rozwój działalności turystycznej; * innym, wg indywidualnego zapotrzebowania. |