Szkolenie obsługa klienta, Szkolenia turystyczne, Doradztwo turystyczne

Szkolenie obsługa klienta

Doradztwo turystyczne

Szkolenia turystyczne

CSV :: SZKOLENIA :: IMPREZY :: COACHING

Znajdujesz się tutaj: Strona Główna

Aktualności
Szkolenie: Obsługa klienta w turystyce

W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność poprowadzić kilka szkoleń z zakresu obsługi klienta w turystyce. Szkolenia realizowane były na zamówienie Szkoły Języków Obcych Victory, Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej Kraina Lessowych Wąwozów. Na szkoleniach poruszane były m.in. następujące zagadnienia:


Więcej…
 
Cykl szkoleniowy: Komunikacja, mediacje, budowanie zespołu w ochronie przyrody

Nawiązaliśmy współpracę z Dyrekcją Drawieńskiego Parku Narodowego. W jej ramach Grzegorz Gołoś przeprowadził cykl szkoleń dla pracowników ochrony przyrody. Tematyka obejmowała następujące moduły szkoleniowe:

Więcej…
 
Szkolenie Obsługa klienta w hotelu Na zamówienie Bukowiańskiego Towarzystwa Geotermalnego Grzegorz Gołoś przeprowadził szkolenie pt. Obsługa Klienta w Hotelu dla pracowników Hotelu Bukovina****



Więcej…
 
Portret Klienta
Portret Klienta"Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej" to książka o gustach, trendach i pragnieniach. "Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo — i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?". Zapraszamy do lektury, a jednocześnie polecamy nasze szkolenia z zakresu obsługi Klienta, każdorazowo dostosowywane do indywidualnych potrzeb każdego Zamawiającego.
Więcej…
 
Chwilo trwaj - promocja turystyczna województwa lubelskiego
Lubelskie Chwilo trwaj"Lubelskie - chwilo trwaj" - pod takim hasłem odbywała się ogólnopolska telewizyjna kampania promocyjna Lubelszczyzny. Spoty reklamujące region pojawiały się m.in. w telewizji POLSAT i TVN. Całkowity koszt kampanii to 1.200.000 zł z czego 85% procent stanowiły środki unijne Główny cel: wykreowanie wizerunku sielskiej i ciekawej Lubelszczyzny... Zapraszamy do obejrzenia, a przy okazji polecamy nasze szkolenia z zakresu promocji regionalnej, kreowania wizerunku, rozwoju turystyki, marketingu turystycznego i inne.
Więcej…
 
Jedyny taki hotel na świecie
Hotel RadissonRadisson Blu Hotel Kraków, jako pierwszy i jedyny dotąd hotel na świecie otrzymał prestiżowy certyfikat BS 8901. Jednocześnie, wśród jego posiadaczy jest także pierwszą firmą w Polsce. To absolutnie nowy rozdział, nie tylko w polskiej ale i w światowej branży spotkań i turystyce. Zasady zrównoważonego zarządzania spotkaniami zawarte w BS 8901 zostały opracowane w 2007 roku przez British Satandard International. Jest to obecnie najbardziej wymagająca norma w dziedzinie „odpowiedzialnego” i „zrównoważonego” zarządzania spotkaniami i imprezami (Meetings & Events). Opiera się ona na trzech priorytetach: 1. zmniejszenia negatywnego wspływu na środowisko naturalne, 2. pozytywnego oddziaływania na lokalną społeczność, 3. redukcji kosztów produkcji i eksploatacji. Polecamy nasze eventy organizowane zgodnie ze standardami BS 8901.
Więcej…
 
O pracy zespołowej trochę inaczej
Gesi"Przyszłej jesieni, gdy zobaczysz na niebie klucz gęsi odlatujących na południe, zechcesz się może dowiedzieć, dlaczego, zdaniem naukowców, latają one tworząc literę „V”. Jak się okazuje, każdy ptak poruszając skrzydłami stwarza coś w rodzaju powietrznej fali, na której unosi się jego sąsiad z tyłu. Dzięki kluczowi w kształcie „V” stado może pokonać dystans o co najmniej siedemdziesiąt jeden procent większy, niż gdyby każdy ptak leciał osobno. Ludzie, którzy dążą w tym samym kierunku, złączeni poczuciem wspólnoty, mogą osiągnąć swój cel szybciej i łatwiej, ponieważ wzajemnie się wspierają.
Więcej…
 
Green event, czyli wydarzenia z troską o środowisko
Ekologia jest w modzie! Z jednej strony wypada się cieszyć, bo to przecież dobry trend, który przynosi wiele korzyści środowisku. Z drugiej strony jednak rodzi się pytanie ile osób ta moda obejmuje i jak długo się utrzyma? Czy Ty jesteś eko? Czy być eko będzie tak samo na topie za rok, dwa, czy pięć lat? To są dobre pytania... Z odpowiedziami może być różnie, ale to przecież my sami ich udzielimy. Chyba właśnie dlatego nie bardzo przepadam za modą, bo ona zawsze nagle przychodzi, a potem tak samo nagle odchodzi. Szczerze mówiąc (a raczej pisząc) wolałbym żeby to co dobre pozostawało na dłużej, a najlepiej na zawsze. Szczególnie w tym przypadku.
Więcej…
 
Nasz newsletter
Zachęcamy do subskrypcji naszego newslettera. Dzięki temu będą Państwo na bieżąco otrzymywać różnorodne wartościowe materiały oraz atrakcyjne oferty szkoleń zamkniętych, imprez, doradztwa, badań i coachingu, a także informacje o naborze na szkolenia otwarte. Prosimy o dopisanie swojego adresu mailowego! Prosimy o dopisanie swojego maila!
 
Sztuka autoprezentacji

W magazynie PORTFEL ukzała się artykuł pt. Sztuka autoprezentacji – jak zrobić wrażenie na kliencie i wzbudzić jego zaufanie. Grzegorz Gołoś został zaproszony jako ekspert - konsultant do wyrażanie swojej opini. Zachęcamy do przeczytania tego materiału!

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 11 następna > ostatnia >>

Strona 11 z 11
Wstecz